Latest Post :
Home » , , , , » Saida Nafi Mempunyai Hubungan Dengan Lelaki Bergelar Datuk

Saida Nafi Mempunyai Hubungan Dengan Lelaki Bergelar Datuk

{[['']]}
http://www.gosipsensasi.co.cc


KUALA LUMPUR, 18 MAC 2011: Biarpun kes permohonan cerai kali kedua yang dibuat oleh penyanyi, Siti Nursaida Tarudin terhadap suaminya masih belum pun lagi selesai, namun dia sudah mula diduga dengan pelbagai tuduhan yang kurang enak.
Apa yang pasti semuanya tercetus bila ada segelintir pihak yang kurang setuju apabila dia tetap dengan pendiriannya untuk bercerai dengan suaminya, Mohd Ghazali, selepas permohonan cerai kali kedua itu dibuat di Mahkamah Rendah Syariah, Isnin lalu.
Pelbagai tuduhan dilemparkan terhadap bekas bintang program realiti Akademi Fantasia 6 ini. Antaranya, dalam diam-diam dia sudah mempunyai boyfriend. Tidak kurang juga yang menuduh bahawa dia cuba mengikut jejak langkah adiknya yang juga penyanyi popular tanah air, Dato Siti Nurhaliza Tarudin apabila mahukan suami yang kaya-raya serta bergelar Datuk.

Saida dan suami disaat bahagia.

"Terus-terang saya tak gemar untuk mengulas lanjut lagi. Ini kerana bila saya dah mula memberi komen, orang pun semakin seronok nak bercerita tetang saya. Memang semua itu tidak memberi apa-apa kesan kepada saya, cuma tidak eloklah kita nak bercakap tentang keburukan orang lain. Namun terpulanglah apa orang nak kata kerana mulut orang ni, kita tak boleh nak tutup. Saya pun malas nak cakap banyak atau komen mengenainya.
"Apa yang penting saya sekarang tidak mempunyai sebarang hubungan dengan lelaki lain selain suami daripada saya. Apatah lagi mempunyai apa-apa hubungan dengan mana-mana lelaki bergelar Datuk. Lagipun terus-terang saya memang akan mengelak jika ianya berlaku kepada saya," jelasnya kepada murai.com.my
Dalam pada itu, tindakannya ke mahkamah juga menyebabkan dia dituduh mencari publisiti murahan samata-mata untuk menaikkan namanya supaya lebih dikenali sebagai seorang penyanyi.
"Siapa yang mahukan publisiti murahan dan cerita-cerita negatif sebegini. Saya ada sebab ke mahkamah dan saya tak mencari apa-apa publisiti pun tetapi media yang datang kepada saya. Sebagai artis saya tak mampu mengelak dan hanya menjawab setakat yang saya mampu sahaja," jelanya lagi.
Musykil dengan pelbagai tuduhan yang diterima, Saida bagaimanapun mengakui sudah bersiap sedia menghadapinya dan menganggap semua itu adalah sebahagian daripada lumrah hidupnya.
"Saya pun tak tahu lah apa sebabnya orang nak cakap saya begitu. Namun, biasalah manusia bila saya atau pihak perempuan yang memfailkan permohonan cerai pasti semua keburukan akan ditujukan kepada saya. Tetapi saya percaya, kalau suami saya yang membuat perkara yang sama, mesti dia juga dituduh benda yang sama.
"Apa yang boleh saya cakap, hanya saya dan suami sahaja yang tahu apa sebenarnya yang berlaku di antara kami. Jadi biarlah kami sendiri yang selesaikan masalah rumah tangga kami ini secara baik dan damai,"tegasnya.
Pada Isnin lalu, Saida hadir Mahkamah Rendah Syariah untuk permohona cerai kali keduanya terhadap suaminya, Mohd Ghazali. Saida bagaimanapun gagal meneruskan prosiding kesnya berikutan ketidakhadiran suaminya. . Mahkamah kemudian mentepakan 18 Mac 2011 ini untuk sebutan semula kesnya.
Saida dan Mohd Ghazali bernikah pada 14 Disember 1996 dan dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Siti Nurunnyssa ,14, Anas, 11, Khalid, 7 dan Siti Nurul Mashitah, 5.
Oleh Syafiqah Jalal
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger