Latest Post :
Home » , , , , » Farid Kamil Kena Ugut Kerana Diana Danielle

Farid Kamil Kena Ugut Kerana Diana Danielle

{[['']]}


KUALA LUMPUR, 2 OGOS 2011: Tidak pernah menyangka akan diugut namun bagi aktor kacak, Farid Kamil semua itu bukanlah halangan untuknya meneruskan hubungan bersama kekasih hatinya, aktres Diana Danielle.
Enggan memikirkan dengan lebih serius mengenai perkara tersebut namun Farid Kamil mengakui mempertingkatkan tahap keselamatan diri, keluarga serta buah hatinya.
"Bagi saya perkara itu satu perkara biasa dan saya dah serahkan kepada pihak polis untuk siasatan lanjut. Cuma buat masa ini, saya akan lebih berjaga-jaga dan berhati-hati kerana kita tak tahu siapa orang itu.
"Saya akan lebih berhati-hati terutamanya apabila saya berada di tempat terbuka kerana kita tak tahu apa mereka mahu buat pada diri kita," katanya kepada portal murai.com.my.

 
Kenyataan Farid Kamil itu bagi mengulas mengenai ugutan yang diterimanya minggu lalu menerusi panggilan telefon yang menyuruhnya agar menjauhkan diri daripada Diana. Sehubungan itu, pelakon berusia 31 tahun itu telah pun membuat laporan polis.
Menyingkap mengenai detik dirinya diugut, kata Farid, individu tersebut telah pun menghubunginya hampir lapan kali. Menganggap panggilan tersebut penting, lantas Farid menjawab dan kedengaran suara lelaki memberi amaran kepadanya.
"Saya angkat telefon orang itu cakap Farid, kau jangan kurang ajar. Aku tau rumah kau dan sebagainyalah. Dia minta saya jauhkan diri dari Diana. Saya terus buat laporan polis dan memberitahu Diana juga agar berhati-hati juga," ucapnya yang tidak bercadang untuk mengambil pengawal peribadi.
Ditanya kepadanya adakah dia mengesyaki dalang atau individu yang terlibat, jelas Farid, ada namun dia menyerahkan segalanya kepada pihak berkuasa.
"Saya ada syak beberapa orang tapi saya dah serahkan segalanya kepada Polis. Biar merekalah menjalankan siasatan kerana tak eloklah kalau saya pula nak mendedahkannya," jelasnya lagi.
Oleh: zyzamani/murai
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger