Latest Post :
Home » , , » Artis Wanita Popular Baru Balik Dari Umrah Ligat Clubbing

Artis Wanita Popular Baru Balik Dari Umrah Ligat Clubbing

{[['']]}

Di dalam laman blog hiburan sensasi rotikaya, terpampang kisah seorang selebriti wanita popular di dakwa masih menjejakkan kaki ke kelab hiburan. Mungkin ada yang beranggapan apa salahnya dengan tindakkan tersebut lagipun itu adalah hak individu-biarlah, kenapa nak sibuk?

Ya betul. Tetapi apa yang tidak manisnya, figura tersebut dilaporkan baru saja pulang dari tanah suci selepas menunaikan umrah baru-baru ini. 

Memetik kenyataan di laman terbabit, dua keping foto yang difahamkan kiriman e-mail daripada seseorang itu memperlihatkan selebriti ini sedang asyik melayan khayalnya. Kalau diambil sedikit masa dalam seminit dua meneliti gambar tersebut, semacam ramai yang boleh meneka siapakah dia. 

Siapa sangka imej baik yang cuba tonjolkannya sekarang ini sekadar bayangan gurauan untuk menjayakan drama. Dan, bukan niat kami mahu menyalahkan mana-mana pihak cuma kami rasa pelik dengan strategi pemasaran beberapa produksi Malaysia yang berfikir imej baik dapat di’tonjolkan dengan hanya menghantar mereka untuk menjalani penggambaran sambil menjalankan ibadah Umrah. Astagfirullah.


Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger