Latest Post :
Home » , » 50 Cent Bernilai RM240,000 Amerika Hanya Dengan Berkata “Hey!”...

50 Cent Bernilai RM240,000 Amerika Hanya Dengan Berkata “Hey!”...

{[['']]}
JANGAN ingat hanya kerana rapper terkenal British, 50 Cent bernama “50 sen” nilainya serendah itu. Sebaliknya dia telah diupah $AS75,000 (RM285,000) hanya untuk berkata “Hey!..” . Itu saja.
Akhbar British, The Daily Mirror melaporkan baru-baru ini, sebuah kelab di Britain bernama Bamboo telah berjaya memujuk 50 Cent untuk hadir pada majlis pembukaannya dengan membuat tawaran yang tidak mampu ditolak oleh rapper itu....hanya untuk berkata “Hey!” dan kemudian beredar.
Beratus orang peminat telah menyerbu kelab malam tersebut hanya untuk melihat 50 Cent dari dekat tetapi kemudian kecewa apabila rapper itu sekadar muncul untuk berkata “Hey!”.
Kata seorang peminat, mereka menyangkakan 50 Cent akan muncul membuat persembahan salah satu daripada lagu popularnya memandangkan jumlah bayaran yang tinggi yang diberikan kepadanya tetapi sebaliknya kehadirannya hanyalah untuk berkata “Hey!” dan kemudian turun semula ke tempat duduknya untuk menikmati minuman dan bercanda dengan dua orang wanita yang seksi.
Nampaknya untuk sesetengah orang, begitu mudah untuk menjadi kaya.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger