Latest Post :
Home » , , , , , » Tidak Mustahil Cinta Nash Dan Betty Bertaut Kembali

Tidak Mustahil Cinta Nash Dan Betty Bertaut Kembali

{[['']]}
http://www.gosipsensasi.co.cc/

KUALA LUMPUR: “Hubungan cinta kami sudah berakhir. Kami berkawan setahun saja dan saya reda dengan ketentuan Tuhan kerana kami memang tiada jodoh,” kata pelakon dan penyanyi, Betty Banafe mengenai hubungannya dengan bekas vokalis kumpulan Lefthanded, Nash.


Menurut Betty, dia dan Nash berpisah secara baik dan enggan mengulas lanjut termasuk punca perpisahan itu untuk menjaga hati banyak pihak.

“Kini, saya ingin mencari ketenangan dan melupakan apa yang sudah dilalui sepanjang kami berkawan rapat dulu,” katanya.

Mereka berdua mula berkawan rapat sebaik saja Nash bercerai dengan bekas isterinya yang juga pengasas produk kecantikan Nouvelles Visages, Allahyarham Datuk Sosilawati Lawiya.






Betty yang berdarah kacukan Arab-Melayu-Jawa dikatakan menyembunyikan dirinya seketika daripada media ketika hubungannya dan Nash heboh diperkatakan ketika itu.

Sekalipun sudah putus, akui Betty, hubungan mereka masih baik sampai sekarang.

Pelakon dan pelawak terkenal, Zaibo atau Zainal Ariffin Abd Hamid, 55, tidak menyangka jalinan kasih antara Betty Benafe dan Nash berakhir selepas melihat mereka berdua sungguh akrab sebelum ini.

Menurut Zaibo, ketika menghadiri majlis kenduri anak saudaranya tahun lalu, dua selebriti berkenaan kelihatan mesra bersama.





“Betty naik ke pentas dan menghadiahkan dua kuntum mawar putih kepada Nash ketika menyanyikan lagu ‘Doa Buat Kekasih’ dalam majlis berkenaan.

“Anak Nash, Syamir Nasha juga nampak rapat dengan Betty. Yang boleh saya katakan, mereka seakan-akan ada hubungan istimewa,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Zaibo berkata, mungkin hubungan yang baru terjalin antara Nash dan Betty ‘masih terlalu longgar’, justeru mereka berdua ada alasan sendiri untuk membawa haluan masing-masing.
“Saya tidak berani bertanya lebih lanjut sejauh mana hubungan mereka. Saya juga tidak mahu dianggap terlalu campur tangan dalam hal peribadi orang lain, tetapi jika Nash mahupun Betty mahu bercerita dan bertanya pandangan, saya sedia mendengar,” katanya.

“Mana tahu, jika ada jodoh saya dengan dia, walaupun mungkin sudah berpisah, tidak mustahil kami bertaut kembali,” katanya yang turut menafikan orang ketiga menjadi punca perpisahan dengan Nash.

Nash gagal dihubungi untuk menjelaskan kedudukan sebenar mengenai hubungan mereka.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger