Latest Post :
Home » , » ‘Gosip itu aibkan kami’

‘Gosip itu aibkan kami’

{[['']]}



JUJUR pasangan ini, hati siapa tidak terguris dek kontroversi yang melanda keluarga mereka. Malah, bahtera yang dibina kira-kira 12 tahun lalu juga hampir musnah semata-mata gosip liar berkenaan.

Bukan sekali dua cerita mengatakan si suami bertindak curang dengan menikahi wanita lain terpalit dalam hidup mereka. Namun bagi Zulkefli Majid (Zul) dan isteri, Ismaliza Ismail (Isma), mereka perlu sabar menangani kerenah ‘industri’ ini.

Paling terasa, selepas Akademi Fantasia musim ke-7 (AF7) melabuhkan tirainya, cerita berkenaan kembali melingkari kehidupan ibu dan ayah kepada lima anak ini. Tambah memilukan, Zul dikatakan pula berkahwin dengan gadis yang juga anak kepada ketua pertubuhan dakwah.

Jelas Zul, semua itu hanya khabar angin semata-mata. Malah setiap cerita yang dilemparkan kepadanya dan keluarga tidak berasas sama sekali.

“Sebaik Isma menamatkan pertandingan AF7, saya diaibkan dengan cerita kononnya saya berkahwin lain. Lebih menarik, wanita berkenaan adalah anak sulung kepada seseorang yang rapat dengan saya.

“Bagaimanapun cerita itu tidak benar. Saya tidak tahu dari mana mereka peroleh cerita begini. Lagipun gadis berkenaan baru berusia 13 tahun. Takkan pula saya mahu berkahwin dengan gadis yang belum cukup umur?

“Ada juga yang berkata berita itu disampaikan sendiri oleh ‘isteri muda’ saya. Bagi saya ia langsung tidak masuk akal. Malah ayah kepada gadis berkenaan juga tergelak besar bila saya menyampaikan cerita ini kepadanya,” katanya.

Tambah Zul, sebelum ini dia pernah dikaitkan dengan seorang artis, malah cerita mengenai perkahwinannya dengan artis berkenaan juga tersebar luas satu ketika dulu.

“Perkara ini berlaku sebelum Isma menyertai AF7 lagi. Malah ada juga yang berkata saya mengabaikan dua anak hasil perkahwinan pertama dulu (sebelum Isma).

“Namun ingin saya jelaskan isu mengenai berkahwin lain tidak pernah wujud dan berita mengatakan saya mengabaikan dua anak itu juga tidak benar.

Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger