Latest Post :
Home » , , , » Tiz Zaqyah Berhati-Hati Pilih Kawan

Tiz Zaqyah Berhati-Hati Pilih Kawan

{[['']]}

WALAUPUN tenang menepis kontroversi, aktres Tiz Zaqyah (gambar) akui serik dan lebih berhati-hati memilih kawan.
Pelakon popular menerusi drama Nur Kasih itu pernah dituduh cuba menggoda kekasih Fasha Sandha, Mohd Rizal Ashram atau dikenali sebagai Jejai sekitar Jun lalu.
"Alhamdulillah, kontroversi itu tidak mengganggu tumpuan saya untuk berlakon filem Nur Kasih dan saya boleh melakukan kerja seperti biasa," katanya.

Tiz ditemui sewaktu menjalani penggambaran filem Nur Kasih The Movie di Kampung Gulang-Gulang, Tanjung Karang, Khamis.

Pemenang anugerah Pelakon TV Wanita Popular ABP 2009 itu berkata dian tidak gembira dengan tohmahan itu.
"Saya tak suka dengan dakwaan itu. Saya dah komen sebelum ini dan tak nak komen apa-apa lagi (pasal Fasha).
"Cukuplah saya katakan yang saya lebih berhati-hati pilih kawan," beritahunya.
Pelakon berusia 21 tahun itu juga akui akan bersikap profesional jika digandingkan dengan Fasha selepas ini. Kali pertama dan terakhir mereka digandingkan bersama-sama adalah menerusi drama bersiri Spa Qistina.
Menyentuh tentang lakonannya sebagai Nur Amina, wataknya kali ini lebih kuat, tabah tetapi agresif.
"Saya tak akan menangis tetapi orang yang menonton filem ini akan menangis," ujarnya mengenai filem yang menelan belanja RM2.8 juta termasuk kos promosi.
Tizz serta dua pelakon utama filem itu iaitu Remy Ishak dan Fizz Fairuz telah menjalani penggambaran selama 35 hari bermula 19 Jun lalu di Kuala Lumpur, Putrajaya dan Jordan.-mstar
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger