Latest Post :
Home » , , , , » Memey ada kekasih baru?

Memey ada kekasih baru?

{[['']]}


SOALNYA jadi ke Memey Suhaiza dan Norman Hakim berkahwin? Jawapan menunda perkahwinan seolaholah menggambarkan ada sesuatu yang sedang berlaku, apatah lagi timbul perkhabaran Memey meminta kekasihnya merujuk kembali kepada bekas isteri, Abby Abadi tidak lama dulu.

Hairan pula, tak tahulah apa drama yang sedang mereka lakonkan! Macam-macam perkara timbul sejak akhir-akhir ini. Dan kelibat Memey bersama seorang jejaka berusia 31 tahun sambil berpegangan tangan mungkin merungkai persoalan yang menjadi tekateki hingga hari ini.
pix_gal0
Seorang teman Raja terkejut melihat Memey bersama jejaka kacak yang dipercayai bekerja di syarikat minyak dan gas. Melihat kemesraan mereka sambil berpegangan tangan menimbulkan tanya tanda, adakah Memey sudah meninggalkan Norman? Jadi, betullah khabar angin yang bertiup kencang, hubungan Memey dan Norman sudah bernokhtah! Apapun, sukar meneka pergolakan mereka, hanya empunya diri lebih mengetahuinya. "Aku lihat dengan mata kepala sendiri, Memey keluar dengan lelaki itu. Lelaki tu teman baik kawan aku. Manja saja gayanya, berjalan pun berpimpin tangan. Bukan sekali dua melihat mereka, kerap jugalah. Aku tidaklah bertanya apa, tapi melihat gaya mereka aku dapat agak mereka sedang dilamun cinta," kata sumber itu kepada Raja.

Sayang, hubungan yang hampir dua tahun berlarutan, Memey dan Norman menempuh pelbagai onak duri, tetapi akhirnya hubungan mereka mungkin akan terlerai begitu saja. Perbicaraan kes khalwat mereka juga belum selesai, tetapi nampaknya hubungan mereka yang selesai terlebih dulu. Susah meneka hati manusia, rambut sama hitam tetapi hati lain-lain.

Kalau benarlah seperti diceritakan itu, Norman dan Memey kenalah tampil beri penjelasan. Khabarnya juga, kelibat Memey sudah lama tidak kelihatan sekitar pejabat Norman.

Kalau dulu Memey dilihat sering menemani buah hatinya tak kira siang atau malam, tetapi kini tidak lagi. Mungkin masing-masing sibuk di lokasi penggambaran. Yalah, Memey sekarang pun semakin laku, dah berlakon banyak drama.
Kalau betul cerita yang Raja dengar ini, Raja kasihan pada Norman dan Memey. Dulu, muka mereka tebal dua inci apabila ditangkap khalwat, selepas itu tercetus pula drama Norman dan bekas isteri, Abby bergaduh di lokasi penggambaran. Malu lagi. Memey pula tak sudah-sudah dipersalahkan atas perceraian Norman dan Abby, hingga kini, masih ada yang membencinya.

Tapi kesudahan perhubungan mereka, hancus juga! Tentulah orang yang membenci mereka tepuk tangan dan tergelak besar jika mereka berpisah. Malah, mungkin ada yang cakap itulah balasan bagi manusia yang menghancurkan kehidupan orang lain.

Bagaimanapun, kalau dah tiada jodoh apakan daya. Kita manusia ni hanya mampu merancang, tapi Tuhan yang menentukan. Raja harap apa yang Raja dengar ini hanyalah gosip semata-mata. Raja masih mengharapkan Memey dan Norman berkahwin suatu ketika nanti. Mereka sudah lalui macam-macam kemelut hidup, takkan nak biarlah ia berlalu begitu saja kan. Tapi ia berbalik soal hati juga.

Kalau Memey dah bertemu jejaka lebih baik daripada Norman, paling penting punya masa depan dan bujang, tiada siapa yang mampu menghalangnya. Lagi pun Memey masih muda untuk memegang status isteri dan ibu kepada tiga anak. Memanglah mungkin Memey rapat dengan anakanak Norman, tetapi hati Memey kita tak tahukan...

Lagi pula melihat Norman ada kalanya keluar bersama bekas isteri dan anak-anak kononnya membeli barang rumah, dah tentu sedikit sebanyak hati Memey tersentuh. Jangan bohonglah cakap berfikiran terbuka, Raja pasti bab-bab macam ini ramai wanita tidak akan boleh bertoleransi. Entahlah, apa pun tepuk dada dan tanya selera.-bharian
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger