Latest Post :
Home » , » Raja Azura Jelaskan Masalah Rumah Tangga Esok

Raja Azura Jelaskan Masalah Rumah Tangga Esok

{[['']]}

PETALING JAYA: Penyampai radio Sinar FM, Raja Azura,38, (gambar) akan mengadakan sidang media untuk menjelaskan situasi rumah tangganya yang dikatakan retak menanti belah.
Pengurus Saluran Sinar FM, Rostam Said berkata, sidang media itu akan diadakan pada pukul 11 pagi Jumaat selepas Raja Azura atau nama penuhnya Raja Azura Tengku Ahmad Tajudin selesai menjalankan tugas untuk segmen Sinar Pagi bersama Khairil dan Salih Yaacob di Astro.
“Esok (Jumaat) Raja Azura akan mengadakan sidang akhbar dan pihak media boleh bertanya apa juga soalan berkaitan hal peribadinya,” kata Rostam kepada mStar Online di sini, Khamis.
Jelas Rostam lagi Raja Azura bercuti selama dua hari bermula Rabu lalu dan akan kembali bertugas seperti biasa, Jumaat.
Berita keretakan rumah tangga pengacara itu yang dibina bersama suaminya, Adzmin Tan Sri Osman, 37, telah lama kedengaran tetapi ia dinafikan oleh Raja Azura.
Sebaliknya pelakon itu mendakwa rumah tangganya bahagia dan desas-desus yang diperkatakan itu hanyalah sekadar khabar angin.
Difahamkan Raja Azura telah menghantar permohonan berkaitan rumah tangganya di Mahkamah Rendah Syariah, Shah Alam, Selasa lalu tetapi tidak diketahui apakah status permohonan tersebut.
Pengacara itu berkahwin dengan anak bekas Menteri Besar Kedah, Tan Sri Osman Arof pada bulan Mac 2001.
Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan tiga orang anak iaitu Megat Muhammad Raziq,8, Megat Luqman Hakim,7 dan Puteri Mkia Maizurah,4.-mstar
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger