Latest Post :
Home » , , » Istana Cinta Nabila Huda Akhirnya Runtuh Jua...

Istana Cinta Nabila Huda Akhirnya Runtuh Jua...

{[['']]}

Akhirnya, gosip sebelum ini yang mengatakan rumahtangga anak penyanyi rock malaysia Amy search iaitu Nabila Huda retak kini sudah menjadi kenyataan apabila Nabila tampil membuat kenyataan mengenai status rumahtangganya. Imbas kembali gosip sebelum ini, Nabila Huda telah pergi ke pejabat kadi untuk menuntut perceraian tetapi malangnya dia gagal mempamerkan sijil nikah kepada pihak kadi menyebabkan urusan itu tergendala.

Mereka dikurniakan seorang cahaya mata hasil perkahwinannya dan Zaidy Zailani yang diberi nama Keisha Laila yang baru sahaja berusia 1 tahun setengah. Kata nabila yang selesai dipanggil Abil ini mengakui, mereka akan membesarkan Keisha Laila bersama-sama walaupun sudah berpisah.


“Kami memilih untuk meneruskan kehidupan masing-masing dan berpisah menjadi jalan terbaik buat kami. Tapi apa yang lebih penting, Abil mahukan yang terbaik untuk Keisha. Abil dan Zaidy (bekas suami) mempunyai perancangan untuk sama-sama membesarkannya secara bergilir,

Apabila diajukan soalan mengenai orang ketiga dalam hubungan mereka, Nabila menafikan sekeras-kerasnya dan mengatakan hanya mereka sahaja yang mengetahui sebab asal mereka bercerai.

“Hanya Abil dan Zaidy (bekas suami) saja yang tahu hal sebenar. Banyak lagi benda lain yang Abil nak fikirkan daripada memeningkan kepala memikirkan cakap-cakap orang. Abil tak mahu dan tak kisah orang nak kata apa kerana itu lumrah manusia yang sesedap rasa menjatuhkan hukum. Tapi jangan semudah itu melemparkan prasangka perpisahan kami berpunca daripada lelaki yang dilabelkan sebagai orang ketiga. Carilah kehidupan sendiri daripada menyibuk hal orang. Tapi apa yang diperkatakan itu tidak langsung menjadi kudis buat Abil. Mahu atau tidak, saya kena kuatkan diri untuk menempuhi apa saja yang mendatang. Saya memang kena jadi survivor. Apatah lagi saya jenis yang lone ranger,”
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger