Latest Post :
Home » , , , » Koleksi Gambar Artis di Acara Karpet Merah Festival Filem Malaysia ke-24

Koleksi Gambar Artis di Acara Karpet Merah Festival Filem Malaysia ke-24

{[['']]}
Setiap kali berlangsungnya sesebuah majlis anugerah, para artis dan selebriti tidak akan melepaskan peluang untuk melaram dan bergaya di acara karpet merah. Dengan tema Eksklusif dan Elegan berserta tema warna hitam dan emas, barisan penggiat seni tanah air tampil anggun dan segak di karpet merah Festival Filem Malaysia ke-24 yang berlangsung dengan penuh meriah di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya, Ahad lalu.
Amanda Imani
Jika sebelum ini Amanda tampil santai di karpet merah ASK 2011, namun penyanyi lagu ‘Selamilah Cinta’ ini tampil glamor dan berkilauan dengan gaun labuh berwarna emas rekaan Leslie Variyan dari Variante.


Neelofa
Neelofa tampil anggun dan klasik dengan gaun ‘off-shoulder’ rekaan Hazwani Osman.


Shaheizy Sam
Pelakon Lelaki Terbaik FFM24 ini hadir di karpet merah dengan gaya ala-ala ahli silap mata. Sam tetap kacak walaupun dengan gaya rambut yang ‘messy’ dan jambang.


Fazura
Pelakon ‘Tahajjud Cinta’ ini tampil cantik bak puteri dengan gaun kembang berona biru muda dan kelabu rekaan Rizman Ruzaini.


Diana Danielle
Diana tampil elegen dengan gaya rambut klasik serta busana cantik berwarna ‘peach cream’.


Remy Ishak dan Tiz Zaqyah
Walaupun hadir dengan rambut dan jambang yang kusut, namun Remy tetap segak dengan sut berwarna kelabu. Kekasihnya pula kelihatan anggun dengan gaun hitam elegen rekaan Yadotsa.


Marsha
Penyanyi dan pelakon, Marsha mencuri tumpuan lensa kamera apabila memakai gaun labuh berwarna hijau dengan perincian jed di bahagian dada. Walaupun nampak tertutup di bahagian depan, namun Marsha tampil seksi di mana bahagian belakang gaunnya terdedah sehingga paras pinggang. Bahagian depannya juga seksi dengan belahan sehingga paras peha.


Hafiz AF
Penyanyi Awan Nano ini tampil dengan sut moden berwarna kelabu dari Roy Busana Anggun. Hafiz juga tampil berani dengan gaya rambut ala ‘Trojan’ sentuhan Carl Saloon.

Disertakan juga fesyen artis-artis yang turut terlibat memeriahkan acara karpet merah di FFM 24 :


Scha Alyahya

Intan Ladyana

Diana Amir

Maya Karin

Siti Sharizah (Eja)

Kredit: Sumber
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger