Latest Post :
Home » , , , , , » Que Haidar Nafi Dikongkong Linda Jasmine

Que Haidar Nafi Dikongkong Linda Jasmine

{[['']]}
Que Haidar dan Linda Jasmine bersama anak-anak  mereka,Muhamad Qalis dan Tengku Ratu Haidar.

KUALA LUMPUR: “Bukan isteri mengongkong karier sebagai pelakon, tapi ini keputusan saya. Saya bertekad mengundur diri daripada dunia lakonan kerana mahu memberi perhatian sepenuhnya kepada keluarga dan perniagaan milik mentua,” kata pelakon, Tengku Iskhan Tengku Haidar atau Que Haidar, 32.
Sehubungan itu, dia menolak dakwaan pihak tertentu yang menuduh isterinya, Linda Jasmine Hashim, 38, sebagai punca dia meninggalkan dunia lakonan yang selama ini menjadi sumber pendapatannya.
Terbaru apabila pelakon berkenaan tidak menghadiri prebiu tayangan filem, ‘Misteri Jalan Lama (MJL)’ di Cathay Cineplax e@Curve menyebabkan Que Haidar didakwa dikongkong isterinya yang dikatakan cemburu melampau selain diberikan banyak syarat termasuk tidak melakonkan adegan cinta bersama pelakon wanita lain.

Gambar kontroversi Linda Jasmine. 




“Saya sudah lali dengan isu ini, isteri tak pernah mengongkong, tapi apa yang berlaku keputusan sendiri. Sebelum berkahwin saya sudah berniat meninggalkan dunia lakonan kerana bagi saya keluarga lebih utama.


“Bukan niat saya tak hadir tayangan prebiu filem MJL, namun ketika itu terpaksa berulang-alik ke Johor melawat saudara yang sakit akibat kanser,” katanya.

Semoga kenyataan Que Haidar ini mampu meredakan berbagai spekulasi sehingga membabitkan nama Linda Jasmin.Semua pihak harus menghormati keputusan pelakon itu untuk meninggalkan dunia lakonan dan menumpukan kepada perniagaan dan keluarga.Semoga Que dan Linda terus berjaya dalam apa juga bidang yang diceburi.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger