Latest Post :
Home » , , , » Datuk Yusof Haslam Tegur Neelofa Supaya Tidak Lupa Diri

Datuk Yusof Haslam Tegur Neelofa Supaya Tidak Lupa Diri

{[['']]}
Neelofa


Kenapa Neelofa ditegur? Siapa yang tegur Neelofa? Jangan terkejut kerana Datuk Yusof Haslam yang menegur Lofa supaya tidak lupa diri. Pasti ada sebab tertentu mengapa Datuk menegur Lofa sedemikian.
Rupa-rupanya Lofa ditegur kerana Lofa dikatakan tidak memberikan kerjasama bagi mempromosikan filem terbaru yang bakal ditayangkan di pawagam iaiti S.A.M (Saya Amat Mencintaimu) arahan Syafiq Yusof.
Ketika majlis pratonton filem berkenaan, Lofa langsung tidak menunjukkan diri.

Datuk Yusof bukan sahaja dikatakan marah namun beliau berasa kecewa dengan sikap Lofa kerana baru setahun jagung di dalam industri ini tetapi lagaknya kalah Primadona Filem Melayu, Erra Fazira. Sesiapa sahaja pasti akan marah dengan situasi seperti ini kerana Lofa apabila cuba dihubungi, tetapi tidak dilayan oleh Lofa. Sms juga tidak berbalas.

Datuk Yusof Haslam

Adakah Lofa sudah besar kepala? Adalah lebih baik kita tunggu sahaja penjelasan Lofa. Mungkin dia ada alasan yang kukuh atas kejadian ini. Dengar cerita juga, ada sumber yang mengatakan bahawa Lofa tidak hadir kerana dia cuma memegang watak kecil sahaja di dalam filem S.A.M. Betul ke?

Kebenarannya hanya Lofa yang tahu. Kita jangan terus menghentam Lofa. Kita tunggu sahaja penjelasan dia. Adakah dia sengaja tidak hadir kerana dia perasan diva ataupun kerana dia mempunyai alasan yang kukuh.

Bagi peminat filem tanah air, nantikan kemunculan filem arahan Syafiq Yusof, S.A.M yang akan menemui peminat di pawagam bermula hari khamis ini 16 Ogos ini menerusi tayangan tengah malam, diikuti tayangan serentak seluruh Malaysia pada 1 Syawal.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger