Latest Post :

Sah Fasha Sandha Rampas Suami Nora Danish!

{[['']]}

image image

KUALA LUMPUR : Nampaknya sudah terang lagi bersuluh hubungan aktres dengan bekas suami pelakon comel sememangnya wujud. Kalau Cik Normah tak sebut pun mesti anda semua dapat agak kan? Buat apa nak nafikan lagi kalau memang sah kamu berdua memang menjalinkan cinta dan khabarnya akan menamatkan zaman bujang solo.

image

Kadang2 Cik Normah kasihan melihat nasib aktres ini yang semakin kurang publisiti tetapi adakalanya naik geram juga apabila dia tidak pernah serik dengan sikapnya. Ingat nak insaf lagi menjadi-jadi adalah! Nampaknya apa yang terjadi kepada dirinya tidak langsung memberi keinsafan,malah sikap plastiknya tetap terserlah. Cik Normah yakin ramai sudah mula naik meluat dengannya. Satu sumber memberitahu Cik Normah, aktres ini sudah mula menetap disebuah kediaman milik kekasihnya ini. Ia sebagai bukti untuk mengumumkan perhubungan mereka berdua memang bukan lagi rahsia.

image

Memang tidak rahsia lagi pun sebab semua orang dah tahu perhubungan plastik dia orang tu. Buat aktres itu cik normah kurang pasti apa akan jadi pada masa depannya didalam bidang lakonan, renungkanlah seketika kehidupan ini dengan bermuhasabah diri. Kecantikkan yang ada hanya bersifat sementara dan kalau hati sudah hitam, cantik sekalipun orang sudah tidak hairan. Ingat hari ini mungkin hari ko pashamon, esok lusa kalau tuhan nak tunjuk dengan 'bayaran tunai' akan terima padahnya sebab ko suka rampas laki orang! Hidup ini ibarat putaran roda, sekejap diatas sekejap lagi ngam pasti kat bawah terus!....

Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger