Latest Post :
Home » , , , , » Gambar-Gambar Majlis Perkahwinan Berkonsepkan Taman Marsha AF3

Gambar-Gambar Majlis Perkahwinan Berkonsepkan Taman Marsha AF3

{[['']]}
http://www.gosipsensasi.co.cc

KUALA LUMPUR: “Ya, memang saya sudah berkahwin, Ahad lalu,” kata penyanyi dan pelakon, Marsha Milan Londoh, 26, sekali gus menamatkan pelbagai gosip mengenai status terkini dirinya.
Artis berasal dari Sabah itu dicungkil bakatnya melalui program realiti Akademi Fantasia musim ketiga (AF3) berkata, majlis perkahwinannya berlangsung di Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM), Kepong.
Bagaimanapun, dia yang berketurunan Dusun dan beragama Kristian enggan mengulas lanjut mengenai perkahwinannya itu serta menafikan sengaja menyembunyikannya daripada pengetahuan media.


Ianya rahsia, katanya, kerana belum bersedia untuk mengumumkannya lagi, tetapi mengakui memang wujud sebuah perkahwinan berkonsepkan taman semalam dan majlis berkenaan dilakukan secara tertutup dan santai.



“Memang ada perkahwinan semalam dan saya memang menghadirinya. Ianya berkonsepkan taman dan saya juga sukakan konsep sebegitu. Sudah lama saya impikan sebuah perkahwinan yang berkonsepkan sebegini. Setiap wanita pastinya mempunyai impian perkahwinan mereka sendirikan. Tapi untuk mengulas lanjut berilah masa sedikit kepada saya,

Kata pelakon berusia 26 tahun ini lagi, dia memahami kehendak khalayak yang ingin mengetahui perkara tersebut cuma pintanya berilah sedikit masa untuknya memperolehi kekuatan untuk bercerita.
“Jangan risau, sampai masa saya akan beritahu kepada anda semua. Cuma sekarang masih belum masanya lagi kerana ada banyak lagi perkara yang perlu diselesaikan. Tunggu sahaja pengumumuman daripada saya nanti,” katanya mengakhiri perbualan.
Pemilik nama Marsha Milan Londoh yang lahir pada 1985 di Amerika Syarikat ini mula popular menerusi rancangan realiti televisyen, Akademi Fantasia Musim Ke-3 dan sering tampil dengan imej seksi lagi menggoda.






Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger