Latest Post :
Home » , , , » Ahmad Idham Beri Bonus Kepada Pelakon Dan Kru Produksi

Ahmad Idham Beri Bonus Kepada Pelakon Dan Kru Produksi

{[['']]}


KUALA LUMPUR-Pengarah dan produser, Ahmad Idham berkongsi keuntungan syarikat produksinya, Excellent Pictures. Sdn Bhd. dengan menyerahkan bonus kepada pelakon dan tenaga kerja filem Hantu Bonceng dan filem Niyang Rapik.

Ahmad Idham berkata kejayaan kedua-dua filem itu yang telah mencecah kutipan pecah panggung telah membawa keuntungan besar kepada syarikat produksi miliknya.

"Alhamdulilah, hari ini kita dapat bersama-sama meraikan kejayaan serta berkongsi keuntungan bagi kedua-dua filem ini.

"Boleh katakan ini juga sebahagian penghargaan saya kepada tenaga kerja dan pelakon-pelakon yang sudah bertungkus lumus bekerja untuk Excellent Pictures,"katanya yang ditemui dalam Majlis Sepetang Bersama Excellent Pictures.

Filem Hantu Bonceng lakonan Zizan Raja Lawak dan Juliana Evans telah berjaya mencecah kutipan sebanyak RM9 juta, manakala filem Niyang Rapik berjaya mengutip sebanyak RM3.27 juta.

Antara artis yang hadir serta menerima bonus berupa sekeping cek itu adalah Shaheizy Sam, Awal Ashaari, Zed Zaidi, Kamal Adli, Jue Aziz, Taiyuddin Bakar dan ramai lagi.





Selain penyampaian bonus kepada tenaga kerja dan produksi Excellent Pictures Sdn. Bhd, Ahmad Idham berkata majlis pada petang itu adalah bagi meraikan pihak media yang selama ini menyokong kerjaya dan hasil kerjanya.

"Saya juga berasa berbesar hati kerana dapat menyambut kejayaan ini bersama pihak media yang sudi hadir.

"Bagi saya kejayaan ini sepatutnya diraikan bersama-sama media juga yang banyak membantu dalam memberi publisiti yang meluas kepada filem-filem saya,"jelasnya lagi.

Dalam majlis tersebut, media turut menerima cabutan bertuah berupa Ipad2, kamera digital, televisyen LCD dan banyak lagi.

Excellent Pictures Sdn. Bhd yang ditubuhkan sejak tahun 2001 itu bakal muncul dengan filem-filem baru pada tahun ini iaitu Jangan Pandang-pandang pada 21 Mac ini dan filem Mael Lambung pada 21 Jun depan.

Oleh: Syafiqah Jalal
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger