Latest Post :
Home » , , , , » Jay-Z Tidak Benarkan Rihanna Temui Anaknya

Jay-Z Tidak Benarkan Rihanna Temui Anaknya

{[['']]}
Beyonce Knowles,Jay-Z  dan Ivy Blue Carter



PASANGAN Beyonce Knowles dan Jay-Z yang baru sahaja mendapat cahaya mata iaitu Ivy Blue Carter mempunyai peraturan khusus untuk penyanyi Rihanna.
Jay-Z dilaporkan berkata dia tidak akan membenarkan penyanyi lagu We Found Love itu menemui anaknya jika dia masih berhubungan dengan bekas kekasihnya, Chris Brown.
Penyanyi rap terkenal itu menegaskan dia tidak menggemari Chris terutama sekali selepas peristiwa Rihanna dibelasah pada tahun 2009.
Pasangan kontroversi itu baru-baru ini kembali menjalinkan hubungan walaupun hanya sekadar kawan dan telah bekerjasama untuk versi remix lagu Rihanna berjudul Birthday Cake.
Dalam pada itu, Beyonce dan Jay-Z yang sangat menentang dengan apa juga hubungan antara mereka berkeras supaya Rihanna tidak kembali kepada Chris.


Rihanna,Jay-Z dan Chris Brown.


"Jauhi diri Chris atau dia tidak akan dapat berjumpa dengan anak kami," katanya.
Jay-Z kecewa dengan tindakan Rihanna kerana dia bukan sahaja sebagai mentor kepada penyanyi itu malah telah menganggapnya sebagai adik dan hubungan mereka sangat rapat.
"Saya ingin Blue mempunyai contoh positif di sekelilingnya dan bukan seseorang yang senang memaafkan pihak yang telah mengasarinya," ujarnya.
Penyanyi lagu Empire State of Mind itu turut meminta isterinya menyampaikan pesanan itu kepada Rihanna.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger