Latest Post :
Home » , , , » Pamela Anderson Ketagih Untuk Bergambar Bogel

Pamela Anderson Ketagih Untuk Bergambar Bogel

{[['']]}

Biar pun sudah biasa dan dikenali dengan aksi panas dan bergambar tanpa pakaian, aktres seksi, Pamela Anderson mengakui mempunyai pengalaman pertama ketika melakukan aksi tersebut.
Menurut Pamela, dia hampir muntah kerana berasa janggal dengan apa yang dilakukannya itu. Ketika itu aktres simbol seks itu baru sahaja berusia 22 tahun.

“Waktu itu saya bingung dengan situasi itu kerana pertama kali melakukannya. Sebelum itu saya meminta izin dari ibu dan dia mengizinkan saya bergambar untuk majalah Playboy tersebut.
“Saya malu sehingga mahu muntah. Segulung filem pertama dibuang begitu sahaja kerana tiada satu pun gambar yang baik kerana saya asyik menangis dengan perbuatan tersebut,” ujarnya menceritakan pengalaman pertama bergambar bogel.

Namun begitu, menurut Pamela lama kelamaan ia semakin berani melakukan aksi-aksi bogel untuk majalah-majalah lucah antarabangsa.
“Pengalaman pertama memang memalukan tetapi melihat kepada keadaan, jika sekali anda sudah mencuba pasti ia akan menjadi ketagih,” katanya.


Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger