Latest Post :
Home » , , » Kenapa Shahir Gagal Hadir Dalam Konsert Ria 2010

Kenapa Shahir Gagal Hadir Dalam Konsert Ria 2010

{[['']]}

SHAH ALAM: Selepas beberapa kontroversi yang membabitkan bekas juara Akademi Fantasia 8 (AF8), Ahmad Shahir Zawawi atau Shahir, 20, yang dikatakan sering tidak muncul daripada sebarang majlis atau acara persembahan yang membabitkannya, kini sekali lagi Shahir tidak hadir pada Konsert Ria 2010 yang diadakan di I-City, Shah Alam, Ahad.
Menurut pengurus Saluran Astro Ria, Azlin Reza Azmi, Shahir memberikan alasan tidak sihat dan mereka terpaksa akur dengan alasan tersebut.
"Saya tak boleh nak jawab tentang isu ini dan saya hanya tahu Shahir tidak dapat hadir menjayakan konsert ini kerana dia tak sihat.

"Berita ini disampaikan sendiri oleh pihak pengurusannya, Astro Entertainment Sdn.Bhd (AESB).
"Mengenai masalah Shahir yang dikatakan tidak berdisiplin seperti yang diwar-warkan sebelum ini, saya tidak boleh masuk campur," katanya pada konsert tersebut.
Sebelum ini, Shahir dikatakan mula buat hal apabila kerap kali mungkir janji dan membatalkan sesi fotografi di saat-saat akhir.
Kemudian, Shahir turut tidak hadir pada sidang media Anugerah Juara Lagu baru-baru ini dan penyanyi itu gagal dihubungi.
Kerana hal itu, pihak produksi akan membuat perancangan lain (plan B) jika Shahir berterusan buat hal.
Sementara itu, Konsert Ria 2010 itu diadakan bersempena dengan penutupan tirai tahun 2010 dan penghargaan buat penonton yang memberikan pencapaian buat stesen Astro Ria.
Dengan jumlah penonton seramai 25,000 orang, konsert tersebut dihiburkan dengan barisan penyanyi yang hebat yang antaranya seperti Mawi, Hafiz, AC Mizal, M.Nasir, Anuar Zain, Black, Meet Uncle Hussein, Aizat, Stacy, One Nation Emcee, Misha Omar, Datuk David Arumugam, Project Pistol, Saleem, Adira serta kumpulan Ahmad Dhani, T.R.I.A.D dan The Lucky Laki yang dibawakan khas dari negara seberang.
"Penganjuran konsert ini merupakan platform terbaik bagi pihak AESN dan Astro Ria sebagai tanda penghargaan kepada sokongan padu yang diberikan penonton-penonton kami.
"Ia juga dapat menambahkan semangat kami untuk terus mengorak langkah dalam menyediakan program-progran terbaik yang bersifat interaktif.

"Menerusi konsert ini juga, pihak kami cuba mengembalikan kenangan penonton terhadap kegemilangan program-program terbaik yang diterbitkan pada tahun ini seperti Akaemi fantasia 8, Kau Dan Aku, Mari Menari, Raja Lawak, Anda Ada 60 Saat serta Kamilah Bintang.
"Saya harap, pihak kami akan memberikan hidangan program yang terbaik pada tahun depan," kata Azlin.
Pada malam itu, kehadiran krew Era FM, Sinar FM, THR Gegar dan XFM yang juga merupakan radio rasmi konsert tersebut.
Bagi mereka yang tidak berkesempatan menyaksikan Konsert Ria 2010, ia akan disiarkan menerusi saluran Astro Ria pada 1 januari 2011, pukul 9 malam.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger