Latest Post :
Home » , , , , , » Gambar Seksi Pelakon Popular Indonesia Marshanda Memakai Skirt Pendek

Gambar Seksi Pelakon Popular Indonesia Marshanda Memakai Skirt Pendek

{[['']]}
http://www.gosipsensasi.co.cc


Tidak diragui lagi memakai 'Skirt Pendek' akan membuat gadis-gadis kelihatan lebih feminin dan seksi .Skirt Pendek akan membuatkan kaki sipemakainya kelihatan lebih panjang dan tipis.Terutama bagi seorang gadis seperti pelakon terkenal Indonesia Marshanda ini.

Anda juga akan mendapatkan lebih banyak komen dan perhatian ketika anda memakai skirt pendek.Mata orang-orang sekeliling anda akan terpaku melihat kecantikan kaki anda.Tapi anda akan mengambil risiko jika anda seorang selebriti, "peha gebu anda "akan menjadi objek yang paling digemari oleh jurugambar dan akan disebarkan sebagai bahan yang bernilai komersial.Jika anda tidak mahu " tubuh mulus " anda diratah oleh lensa kamera  "paparazzi ",maka janganlah anda  sesekali memakai skirt pendek.Tidaklah diketahui apakah Marshanda sedar yang paha gebunya telah  dikerjakan oleh jurugambar atau tidak.






........................................


Marshanda Kini Bertudung




Penghijrahan Marshanda untuk bertudung membuatkan dirinya kelihatan begitu ayu dan sopan.Hidayah dari Allah yang diperolehi  Marshanda melalui mimpi tentang hari kiamat selama lima malam berturut-turut telah memberikan Marshanda keinsafan,tunangan kepada pengacara dan  aktor Ben Kasyafani ini akhirnya memutuskan untuk menutup aurat sepenuhnyanya dengan memakai Jilbap.

Adalah menjadi satu kewajiban bagi setiap muslimah untuk menutup auratnya. "Aku sempat mimpi kiamat lima hari berturut-turut. Mimpi itu seperti didalam filem "Armageddon", aku teramat takut," ujar Marsahanda. Bermula dari mimpi tersebut Chacha panggilan akrab untuk Marshanda telah mencuba  memakai busana muslim sebagai langkah awalnya untuk berhijrah.

“Saat itu aku dibuka banget mataku untuk bersyukur dengan yang diberikan Allah,” ucapnya. Setelah mengenakan jilbab, Chacha mengaku lebih tenang dan banyak bersyukur dengan apa yang diberikan Allah. “Insya Allah aku mantap pakai jilbab seterusnya,” tegasnya.



Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger