Latest Post :
Home » , , , , , » Hafiz AF7 Tumbuk Pengkid Kerana Adira

Hafiz AF7 Tumbuk Pengkid Kerana Adira

{[['']]}
http://www.gosipsensasi.co.cc

Cerita panas minggu ini, Hafiz AF7 diperkatakan telah menolak jatuh seorang floor manager sebuah program talk show di tangga sehingga terkehel kaki disebabkan Adira. Apa yang kami dengar, floor manager, berjantina wanita itu telah menganggu Adira dan menyebabkan Hafiz hilang sabar. Insiden ini menyebabkan wanita tersebut tidak dapat melaksanakan tugasnya.

Difahamkan, program realiti 26 episod itu adalah terbitan Global Station Sdn Bhd yang sedang menjalani rakaman musim pertamanya di sebuah studio di Filem Negara Malaysia (FNM), Petaling Jaya. Rakaman membabitkan Hafiz pada petang itu adalah untuk episod terakhir musim pertamanya. Hafiz dijemput mendendangkan lagu popularnya, Noktah Cinta.

Justeru, timbul konflik antara Hafiz dan FM itu apabila perasaan cemburu dikatakan meluap-luap. Antara dialog Hafiz kepada FM itu: Jangan buat macam-macam dengan Adira. Yang past tu... pastlah. Lalu FM itu menyambutnya dengan dialog ini: Eh bangsat! Jangan kacau, aku tengah kerja!” Berasakan dirinya dimalukan di khalayak ramai, Hafiz dikatakan menolak FM itu dengan kedua-dua tangannya tanpa mempedulikan statusnya sebagai selebriti popular! Ramai saksi melihat insiden berkenaan dan tak hairanlah kisah sensasi itu begitu cepat tersebar di dalam Twitter.


FM tadi dikatakan gagal mengimbangi badannya lalu mengundur ke belakang, seterusnya dia terjatuh beberapa anak tangga hingga mendatangkan kecederaan di kakinya. Selepas kejadian itu, FM berkenaan tidak mampu meneruskan kerjanya, lalu pihak produksi terpaksa mencari petugas baru apabila FM tadi mendapatkan rawatan di hospital berdekatan. Difahamkan FM itu turut membuat laporan polis atas kejadian menimpanya. Selepas kejadian memalukan itu, Hafiz tetap meneruskan rakaman, nak tunjuk dia sebenarnya artis profesional walaupun kru produksi bengang habis dengan kelakuan kebudak-budakan itu, bergaduh disebabkan seorang perempuan!

Imbas kembali, B*Pop pernah melaporkan bahawa Adira mempunyai hubungan sejenis dengan seorang tomboi, yang dikenali sebagai Zack, juga bekerja sebagai floor manager. Walau bagaimanapun, Adira menafikan dakwaan hubungan songsang tersebut. Kami tidak menuduh, cuma mengaitkan insiden tolak menolak ini dengan gosip pengkid yang pernah melanda Adira sebelum ini.

Sayangnya, Hafiz AF7 gagal mempertahankan rekod bersihnya kerana insiden ini.Hafiz mesti sentiasa bersikap profesional dengan tidak mencampuradukkan  masalah peribadi dan karier seninya.Sebagai seorang artis yang dikenali, banyak mata yang memandang,jagalah tingkah laku dan reputasi anda sebagai artis.








Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger