Latest Post :
Home » , , » Pelakon Bollywood Guna Peralatan Khas Untuk Kelihatan Montok

Pelakon Bollywood Guna Peralatan Khas Untuk Kelihatan Montok

{[['']]}
http://www.gosipsensasi.co.cc

VIDYA perlu guna peralatan khas untuk menjadikannya lebih seksi untuk aksi filem.

MUMBAI: Jika lakonan Vidya Balan sebagai Silk Smitha dalam filem Dirty Picture belum cukup melampau, kini aktres itu akan menggunakan peralatan kosmetik untuk menambah ukuran paha bagi peranan barunya bertujuan memperhebat penampilan punggungnya supaya lebih seksi.

Vidya pada mulanya patut menambah dan kemudian mengurangkan berat untuk peranannya sebagai gadis zaman silam.

Tetapi, dia kemudian membuat penjelasan mengatakan dirinya tidak dapat menambah berat badan dan kemudian mengurangkan berat berlebihan dengan cukup pantas.

Apapun, khabar angin kini tersebar bahawa aktres itu perlu menggunakan peralatan khas untuk menambah berat pada bahagian dada untuk sebahagian aksi filem.





Apa yang menarik ialah bahagian penting memerlukan beliau menambah beberapa kilogram berat badan ialah pahanya bagi membantu punggungnya menjadi semakin menarik.

Vidya mendapat inspirasi daripada rakan baiknya satu ketika dulu, Shahid Kapoor yang dikhabarkan menggunakan bantuan kosmetik untuk menjadikan dirinya lebih kacak. Vidya kini akan menggunakan bahan tambahan itu.
Produser Ekta Kapoor pada hakikatnya memberi tugas menjadikan Vidya kelihatan montok kepada pengarah seni, Shahana dan jurusolek, Vikram.

Oleh kerana Vidya sudah berjaya mengurangkan berat badannya dan tidak berminat untuk menambah berat lagi berikutan penggambaran akan dimulakan 30 Mei ini, pembuat filem itu terpaksa mengambil langkah terdesak.

Bagaimanapun, sudah pasti agak menarik melihat Vidya membawa peranannya dan sudah tentu beliau sentiasa boleh menelefon Shahid untuk mendapatkan pandangan.

Filem berkenaan mengisahkan seorang wanita menarik, penggoda yang menjadi terkenal namun masalah dalam percintaan akhirnya merosakkan dirinya sendiri.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger