Latest Post :
Home » , , , , , » Panas!! Rozita Che Wan Mengaku Tetapi Shahir Pula Menafikannya

Panas!! Rozita Che Wan Mengaku Tetapi Shahir Pula Menafikannya

{[['']]}
http://www.gosipsensasi.co.cc


KUALA LUMPUR – Kisah cinta melibatkan aktres jelita Rozita Che Wan dan Juara Akademi Fantasia 8, Shahir AF8, semakin panas diperkatakan.
Jika sebelum ini, hanya gosip yang bertebaran, namun segalanya berubah apabila Rozita Che Wan tampil membuat penjelasan mengesahkan cinta yang bertaut antaranya dengan Shahir AF8.
Pengakuan Rozita Che Wan bukanlah satu perkara yang asing, memandangkan sikap keterbukaannya itu menunjukan kematangannya seiring dengan usia.
Tetapi kisah cinta mereka menjadi perhatian, apabila pengakuan Rozita Che Wan itu dianggap sebagai jenaka oleh sang pria.
Kekasih hatinya itu, tatkala ditemui pada majlis pratonton Karak, mengeluarkan kenyataan mengatakan pengakuan cinta Rozita itu hanyalah sekadar satu jenaka dan mengklasifikasikan hubungan mereka sekadar rakan sesama artis.





Tidak berkecil hati mahu pun tersinggung, jelas aktres berusia 38 tahun ini, Shahir, berhak untuk mengaku atau menafikan percintaan mereka.
“Apa pun penjelasan dia (Shahir) hanya saya yang memahami dan saya harap berilah kami ruang. Tak kisahlah dia jawab ya atau tak, pada saya soal kasih, hati dan perasaan tak perlu penjelasan yang lebih kepada umum.
“Saya harap usahlah diperbesarkan atau dikontroversikan lagi isu ini. Cukuplah dengan pengakuan saya dan Shahir. Bagi saya, dia mempunyai hak untuk mengaku atau menafikan perkara tersebut, “katanya kepada murai.com.my mengulas mengenai kenyataan kekasih hatinya itu.
Memahami situasi yang dialami oleh anak muda kelahiran, Ipoh Perak itu, jelas Rozita, tindakan Shahir itu bagi menjaga hati orang sekeliling.
Ditanya kepadanya, perkara tersebut secara tidak langsung mampu mencalarkan imejnya kerana masyarakat mungkin beranggapan dia bertepuk sebelah tangan atau sengaja mereka cerita, kata Rozita, tiada guna baginya untuk berkelakuan sedemikian.
“Terpulang pada mereka untuk cakap apa sahaja kerana masing-masing mempunyai hak untuk bercakap. Tak jadi kudis pada saya pun kerana hanya kami saja yang mengetahui keadaan sebenar,” jelasnya mengakhiri perbualan.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger