Latest Post :
Home » , , , » Luna Maya Telah Berkahwin Dengan Sepupu Dian Sastrowardoyo?

Luna Maya Telah Berkahwin Dengan Sepupu Dian Sastrowardoyo?

{[['']]}
Luna Maya dan Reza dikatakan telah berkahwin di Austria.Luna Maya dan Reza dikatakan telah berkahwin di Austria.

Personaliti TV popular Indonesia, Luna Maya khabarnya telah melangsungkan pernikahan dengan seorang ahli perniagaan yang dikenali sebagai Reza Prawiro di Austria, baru-baru ini.

Menurut laporan pihak media Indonesia, Luna Maya telah pulang ke kampung halamannya di Austria. Kebetulan Reza Prawiro juga dikatakan bertolak ke Salzburg, Austria.

Khabar itu dikongsikan Reza di akaun twitternya dengan menulis "Good morning Salzburg. .,"

Spekulasi dikukuhkan lagi dengan tersebarnya gambar dari Instagram Luna Maya sendiri yang mana menunjukkan majlis pernikahan mereka yang didakwa berlangsung di Salzburg, Austria.

Malah Luna Maya dan Reza juga dikatakan sempat ke Jerman untuk menonton perlawanan bola sepak di antara Dortmund melawan Real Madrid.

Apa yang lebih menjadi perhatian, jejaka yang mengahwini bekas kekasih Ariel (Peterpan, kini dikenali sebagai band Noah) itu di dakwa merupakan sepupu kepada pelakon terkenal, Dian Sastrowardoyo.



Dian Sastrowardoyo.


Walaubagaimanapun menjawab sejauh mana kebenaran dakwaan tersebut, Dian berkata,

"Tak tahu pula saya. Mungkin bukan sepupu saya ya. Keluarga saya pun tak pernah berbincang mengenai acara luar negara,"

"Saya tak boleh terima kalau tidak diundang. Jadi bagi saya itu hanya gosip lah dan ia tidak benar sama sekali. Saya pasti diundang kalau memang ada yang majlis pernikahan " ujarnya kepada pihak media Indonesia.


- mD


Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger