Latest Post :
Home » , , , , » Mengapa Fasha Sandha disenangi Penerbit?

Mengapa Fasha Sandha disenangi Penerbit?

{[['']]}

Semasa nama Fasha Sandha hangat gara-gara bermusuh dengan media, peluang dia berlakon sana-sini tetap ada. Tanpa banyak publisiti masa itu, ada sahaja wajahnya menyerikan drama baru.
Apa yang membuatkan penerbit dan pengarah setia menghulurkan tawaran kepada Fasha? Mesti ada tawaran istimewa yang Fasha berikan. Betul tak? Apa agaknya ya?
Baru-baru ini Che Li duduk berborak panjang dengan pelakon senior yang berjaya dan terkenal. Dia juga banyak kali digandingkan dengan Fasha. Dalam sembang-sembang sambil makan western food yang enak masakan pelakon itu, tercuitlah nama Fasha. Bukan mengumpat tau...
"Saya suka cara Fasha di lokasi dan saya puji cara dia membawa diri. Saya ni jenis yang payah nak puji artis lain kalau tidak kenal betul-betul.
"Fasha sangat komited. Kalau call time pukul 10.00 pagi, pukul 9.30 pagi dia pasti sudah ada di set. Dia juga membuat kerja dan tahu apa yang mahu dibuatnya. Sebab itu saya tak heran kalau Fasha terus mendapat tawaran berlakon walaupun kadang-kadang ada isu kontroversi pasalnya.
"Kalau dia tak mahukan joru solek yang disediakan oleh produksi, dia akan bawa juru mekap sendiri dan tidak pernah menyusahkan orang lain. Sikap profesional itulah yang saya patut puji.
"Saya pelakon lama ni memang tak pandang dan tak mahu ambil tahu apa yang berlaku di luar, pada saya, seseorang pelakon tu tahu kerja dia dan tidak menyusahkan orang lain di lokasi," kata pelakon yang pernah menang anugerah itu lagi.


Oh! Macam itukah kisahnya? Patutlah Fasha padat dengan jadual penggambaran walaupun pada pandangan mata kasar dia ni macam ada ramai musuh dalam industri. Haa... artis baru patut mengambil contoh artis yang macam ini. Walaupun selalu mendapat gambaran buruk, tapi dia menyenangkan kalau tiba bab kerja.
Malah Che Lee juga dengar ada artis senior juga menyusahkan pihak produksi. Ada tu yang sering datang lambat dan moody di lokasi. Ada juga Che Lee dengar pelakon lama yang tiba-tiba tidak mahu masuk set apabila ada benda yang tak kena, padahal artis lain dah siap bersolek untuk watak mambabitkan mereka. Boleh macam itu pulak?
Oleh: Che Lee
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger