Latest Post :
Home » , , , , » Panas!! Video Terlampau Heroin Filem 'Karipap Karipap Cinta' Tersebar

Panas!! Video Terlampau Heroin Filem 'Karipap Karipap Cinta' Tersebar

{[['']]}


KUALA LUMPUR – Blog hiburan sensasi, Rotikaya.com, hari ini tampil lebih berani apabila mendedahkan gambar gadis kebasahan yang mempamerkan aksi ghairah di bilik mandi tanpa seurat benang dan mendakwa ia mirip kepada seorang aktres baru tempatan.
Menurut blog tersebut, gadis yang terpamer di dalam gambar tersebut adalah mirip heroin filem yang kurang mendapat sambutan, Karipap Karipap Cinta, dan membiarkan para peminat sendiri yang menilainya.
Blog itu juga memaklumkan bahawa mereka telah menerima rakaman video berdurasi 30 saat yang memaparkan aksi solo ‘pelakon wanita’ itu.



“Lewat hari ini, kami berjaya terima video penuh berdurasi hampir 30 saat itu yang memaparkan aksi solo individu yang di’dakwa Melia Aimelia heroin filem Karipap Karipap Cinta. Hmm.
“Tidak akan kami siarkan video penuh individu tersebut tetapi di’bawah kami sertakan dua screenshot ‘manja’ dari video tersebut sebagai perbandingan buat Melia Aimelia yang di’dakwa terlibat secara langsung.
“Anda nilaikan sendiri jika benar individu dalam screenshot di’atas adalah Melia Aimelia atau hanya sekadar pelanduk dua serupa yang sememangnya sering terjadi kepada selebriti Malaysia,” jelas pemilik laman blog tersebut.
Sebelum ini, laman blog itu memberitahu bahawa mereka menerima emel dari seorang peminat yang mendakwa seorang artis wanita yang merakamkan aksi berbogel di depan kamera untuk tatapan peribadi teman lelakinya.
Bagaimanapun rakaman video tersebut terlepas ke tangan pihak ketiga yang kemudiaannya menyebarkan rahsia artis tersebut kepada khalayak umum.
Kami menjangkakan artis yang dimaksudkan Rotikaya.com dan peminat yang mengirimkan emel tersebut akan dijawab dalam masa terdekat agar kekeliruan tersebut dapat diuraikan secepat mungkin sebelum ia lebih parah.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger