Latest Post :
Home » , , , , , » Panas!! Awek ‘Baru’ Khairul Fahmi ‘Leuniey Natasha’ Tunangan Orang?

Panas!! Awek ‘Baru’ Khairul Fahmi ‘Leuniey Natasha’ Tunangan Orang?

{[['']]}




Gambar-gambar Leuniey Natasha


KUALA LUMPUR- Dunia internet kecoh lagi pasal penjaga gawang gol skuad Harimau Malaya, Khairul Fahmi Che Mat atau Apex yang kini dikatakan bercinta pula dengan seorang gadis manis yang dikenali sebagai ‘Leuniey Natasha’.
Ia gara-gara seorang pemilik akaun laman sosial Twitter yang dikenali sebagai @MahSiH2.
Dia mendakwa Apex merupakan seorang “player” dan telah memutuskan hubungannya dengan kekasihnya sebelum ini, Dahlia Teck.
“Seorang yang tidak dikenali telah mencipta satu akaun Twitter dan menghebahkan pada umum yang penjaga gol kebangsaan yang juga berada pada tahap selebriti, Khairul Fahmi Che Mat telah putus perhubungan dengan Dahlia Teck dan menjalin hubungan dengan seorang gadis bernama Leuniey.
“Leuniey dikatakan telah memutuskan pertunangan pada 14 Januari lepas untuk bersama dengan Khairul Fahmi Che Mat. Perkara ini juga katanya telah heboh di bandar Kota Bharu, Kelantan,” kata blogger terkenal Abang Nara dari beautifulnara.com.
Mynewshub.my turut menjejak laman Twitter milik @MahSiH2 itu dan mendapati memang benar dakwaan Abang Nara mengenai gosip tersebut dan pemilik laman sosial itu kini sedang sibuk memaki hamun Leuniey yang dilabelkan sebagai ‘betina yang gatal’.
“Khairul fahmi,, mu tinggal dalia semata2 utk tino tu??? haktuihh. Kalo baik xpe gak… Ni sanggup putus tuney semata2 gilo ke mu…
“Leuniey si tino garik tu ado butik pengantin kat KB… Blajo bodoh tu yg jaga butik mek dio..
“Leuniey tu tuney ore. 2 minggu tuney pahtu mintak putus sbb kemaruk sgt dgn si khairul fahmi suara kepit… Puiii,” kata @MahSiH2 memburuk-burukkan Apex dan Leuniy.
Menurut maklumat yang diterima Leuniey ini agak muda orangnya,baru berumur awal 20-an dan merupakan seorang make up artist.Sama-samalah kita tunggu respon dari mulut Khairul Fahmi atau dari Leuniy sendiri tentang kebenaran gosip ini.

Gambar Khairul Fahmi bersama Dahlia Teck yang telah menimbulkan kontroversi.


 Gambar Khairul Fahmi sebagai cover majalah 'Glam'
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger