Latest Post :
Home » , , , , , » Ummi Nazeera Sudah Ada Kekasih Baru

Ummi Nazeera Sudah Ada Kekasih Baru

{[['']]}
Ummi Nazeera


KUALA LUMPUR – Selepas hampir tiga tahun menyepikan diri dari dunia seni dek kerana kisah hitam yang terjadi dalam hidupnya, kehidupan Ummi Nazeera kembali bersinar.
Terbaru, gambar-gambar peribadi milik Ummi yang dilihat mesra dengan seorang lelaki mula tersebar meluas di beberapa blog hiburan tempatan.

Ummi Nazeera bersama kekasih barunya.


 
Menerusi blog Rotikaya.com, Ummi Nazeera dalam kenyataan baru-baru ini kepada pihak media mengakui kini sudah pun mempunyai kekasih hati yang dikenali sewaktu menuntut di Royal Melbourne Institute of Technology (RMIT) Universiti.

Jejaka bertuah yang berjaya membuka pintu hati Ummi yang hanya dikenali sebagai Aizat dikhabarkan sudah pun tamat belajar di RMIT dan sedang menunggu Ummi pula menghabiskan kuliahnya sebelum bercadang untuk berkahwin memandangkan mereka berdua sudah pun berbicara mengenai perasaan masing-masing.

Gambar kenangan bersama Remy Ishak.


Beberapa tahun lepas, industri seni tanah air dikejutkan dengan kisah percintaan Ummi dan Remy Ishak yang berakhir dengan kisah yang tragik di mana Remy di dakwa telah bertindak ‘ganas’ terhadap Ummi.
Akibat dari kisah itu, Ummi seakan-akan merajuk dan membawa diri ke Australia untuk menyambung pelajarannya ke peringkat yang lebih tinggi.

Semoga Ummi akan meniti hari-hari bahagia bersama Aizat dan berharap agar mampu mengubat kekecewaan yang pernah dia alami dahulu.
Oleh: NAIMAH SHAARI
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger