Latest Post :
Home » , , , , , » Bekas Tunang Leuniey Natasha Dan Kelab Peminat Bersihkan Nama Khairul Fahmi

Bekas Tunang Leuniey Natasha Dan Kelab Peminat Bersihkan Nama Khairul Fahmi

{[['']]}


KUALA LUMPUR – Belum sampai 36 jam, nama penjaga gawang gol Skuad Harimau Malaya, Apex atau nama sebenarnya Khairul Fahmi Che Mat, sudah dibersihkan dari fitnah yang mengatakan kononnya beliau adalah penyebab putus tunang seorang gadis bernama Leuniey Natasha.
Bekas tunang Leuniey mengesahkan bahawa Apex bukanlah penyebab tali pertunangan mereka putus sekaligus menafikan dakwaan pemilik laman Twitter yang dikenali dengan nama akaun @MahSiH2 yang disiarkan semalam.
Dengan pengakuan tersebut, bekas tunangan Leuniey yang enggan disiarkan namanya itu merayu agar isu tersebut dihentikan dan tidak diperbesar-besarkan lagi.
“Saya hanya mengetahui kisah saya di Internet selepas diberitahu rakan dan harap ia tidak diperbesarkan,” katanya yang dipetik dari Harian Metro, hari ini.
Selain itu, bekas tunang Leuniey itu juga menafikan dirinya mempunyai sebarang kaitan dengan pemilik akaun Twitter, @MahSiH2, yang dikatakan bertanggungjawab sepenuhnya menyebarkan berita fitnah tersebut.
“Mengapa saya mahu mengaibkan nama keluarga sendiri dengan menyamar sebagai orang lain di Twitter dan menyebarkan perkara itu. Saya juga terkejut apabila ada beberapa gambar dalam akaun itu sedangkan saya tidak menyimpannya sebaik putus tunang,” katanya lagi.
Pemilik akaun Twitter @MahSiH2 semalam menghuru-harakan dunia internet negara apabila mendakwa Apex menjadi punca putus tunang Leuniey dan ikon bola sepak negara yang diminati ramai itu telah putus hubungan ‘istimewa’nya dengan Dahlia Teck.
Selain itu, @MahSiH2 juga mendakwa Apex kini berpacaran dengan Leuniey, seorang gadis yang dikatakan lebih jelita dan lebih sopan berbanding dengan Dahlia Teck.

KHAIRUL FAHMI NAFI ADA HUBUNGAN DENGAN LEUNIEY NATASHA

Namun dilaman blog http://www.mykhairulfahmi.com/ milik kelab peminat Khairul Fahmi,mereka menafikan sekeras-kerasnya bahawa gosip liar ini tidak benar.Khairul Fahmi @ Apex sendiri menegaskan bahawa beliau tidak mempunyai apa2 hubungan dengan gadis ini dan ternyata gossip ini adalah tuduhan liar yang berniat untuk menjatuhkan kredibiliti Khairul Fahmi sekali lagi.

Dalam pada itu mereka juga(kelab peminat Khairul Fahmi) menyarankan agar peminat Apek yang lain supaya tidak mempercayai khabar angin yang tersebar meluas di internet iniSudah-sudahlah… Carilah gossip-gossip yang lain pula.. Kami di Kelab Peminat Khairul Fahmi lebih rapat dan arif tentang Apex. Oleh itu, kamilah sumber maklumat yang lebih dipercayai daripada sumber-sumber Internet diluar sana.

Konklusinya,mulut tempayan sebesar mana pun boleh ditutup rapat-rapat,kalau mulut insan yang bergelar manusia ini,hanya masa yang menentukan.Kami disini berharap semoga Apek terus maju dalam karier bola sepak mahupun apa jua bidang yang diceburi oleh beliau.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger