Latest Post :
Home » , , » Propaganda Cinta Stacy Dan Akim

Propaganda Cinta Stacy Dan Akim

{[['']]}


LETUSAN api cinta antara Afiq Hakim Ahmad dan Stracie Angie Anam sudah lama bermula usai kedua-dua mereka menyertai program realiti TV, Akademi Fantasia masing-masing untuk musim keenam dan ketujuh.

Bagaimanapun, baik Akim mahupun Stacy tidak pernah mengakui hubungan rapat terjalin antara mereka yang jelas kelihatan pada pandangan orang luar itu sebagai cinta.

Sebaliknya, mereka lebih selesa melabelkan hubungan mereka dengan istilah, berkawan rapat.

Kata Akim, 21, dia tidak pernah mengiakan hubungan yang terjalin antara dirinya dan Stacy berlandaskan konsep cinta. Ini kerana, ujar Akim, sejak dulu lagi tahap kemesraan mereka berdua hanya sekadar berkawan.

"Bukan bosan apabila diajukan soalan yang sama mengenai kisah saya dan Stacy, cuma penjelasan yang sama akan kami berikan iaitu kami berkawan baik.


STACY mengakui selesa berkolaborasi dan bertukar-tukar pandangan dengan Akim.

"Untuk meneruskan hubungan ke peringkat yang lebih tinggi (bercinta atau berkahwin) saya rasa belum sampai masa lagi, memandangkan kami masih muda dan karier pula masih jauh untuk dikembangkan," jelas anak kelahiran Johor Bahru, Johor itu.

Celah Stacy, hubungan kimia yang mudah terjalin antara dia dan Akim banyak membantu menaikkan nama mereka, apatah lagi perkembangan karier. Maka, dia juga lebih selesa meluangkan masa bersama Akim.

"Gosip kami bercinta membantu melariskan produk atau lagu yang menggabungkan kami berdua. Asalkan ia bukan gosip negatif, maka saya tidak perlu melenting.

"Saya selesa bekerja dengan Akim dan kami banyak berkongsi pendapat. Saya tidak menolak andai gosip kami bercinta diperkatakan semula kerana memang semua sudah tahu kami hanya berkawan," tegas Stacy.

Pasangan itu pernah mencipta fenomena menerusi duet dalam lagu Jahatnya Cinta sempena iklan aiskrim Wall's Cornetto tahun lalu dan terbaharu, mereka juga merakamkan sebuah single berjudul Kembali yang dimuatkan dalam album terbaharu Akim yang berjudul, Akim Ahmad.


HUBUNGAN kimia yang mudah terjalin antara Akim dan Stacy dikatakan banyak membantu menaikkan nama mereka.
Tambah Akim, pada mulanya tidak terlintas dalam fikirannya untuk merakamkan lagu itu bersama Stacy.

"Lagu Kembali merupakan pilihan terakhir untuk dimuatkan dalam album pertama saya dan ketika proses rakaman sebenarnya tidak terfikir pun untuk berduet dalam lagu itu.

"Untuk memberikan sedikit kelainan, saya hanya terfikir Stacy ketika itu yang saya rasa hanya dia mampu berduet dengan saya memandangkan kami sudah mempunyai pengalaman berkolaborasi sebelum ini. Jadi, saya cadangkan kepadanya (untuk berduet) dan dia bersetuju.

"Stacy berjaya menghayati lagu itu dengan penuh perasaan malah tiada siapa meragui vokalnya yang sempurna," ujar Akim.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger