Latest Post :
Home » , , » Nadia Kembali Menyanyi Selepas Bercerai

Nadia Kembali Menyanyi Selepas Bercerai

{[['']]}


Masih ingat lagi kepada penyanyi wanita Rock, Nadia yang popular sekitar tahun 1990-an?

Nadia suatu ketika dahulu popular dengan lagunya yang berjudul Salam Untuk Kekasih.

Tetapi, Nadia ‘hilang’ dari dunia nyanyian selepas mendirikan rumah tangga pada tahun 1999.

Suaranya yang lantang itu tidak lagi kedengaran di corong-corong radio.

Selepas hampir 13 tahun menyepi, ternyata rindu dalam bidang nyanyian membuatkan Nadia kembali memulakan kerjayanya yang terhenti.

Berbeza dengan statusnya yang dahulu, Nadia kini sudah pun solo kerana bercerai dengan suaminya sejak dua tahun yang lalu.

“Ya, memang selepas saya berkahwin saya memberikan sepenuh perhatian pada keluarga. Tetapi kini selepas dua tahun menjadi ibu tunggal, sudah tiba masa saya membuat comeback.

“Dahulu bekas suami tidak menghalang sepenuhnya, tetapi saya tahu dia kurang gemarkan saya menyanyi,” kata Nadia yang dipetik dari Murai.com.

Ketika diasak pertanyaan mengenai perkahwinannya yang sudah pun berakhir, Nadia enggan kisah silamnya menghantui kehidupan masa kini.

Nadia memberitahu hatinya masih lagi berasa sakit apabila dipermainkan oleh seorang lalu.

Katanya, walaupun masih lagi digilai oleh ramai lelaki, Nadia mengakui pintu hatinya sudah tertutup
rapat untuk manusia yang bergelar lelaki.

Justeru, pengalaman yang sedih dalam alam perkahwinan membuatkan Nadia mahu lebih berhati-hati untuk mengenali lelaki selepas ini.

“Kalau ingin cakap mengenai hubungan atau lelaki, rasanya buat masa ini saya masih belum bersedia. Memang ada yang bertanya. Ketika masih bergelar isteri juga ada dirisik. Tetapi sekali dah terkena, kini saya mahu lebih berhati-hati.

“Sakit sekarang masih belum terubat dan saya belum terbuka hati untuk mempunyai pasangan sekarang. Masih trauma lagi. Terasa diri sekarang seperti sudah tiada cinta lagi, kosong sahaja,”

Kini, Nadia sudah pun melahirkan single terbarunya iaitu, Hanya Untukmu untuk pengubat rindu kepada peminat-peminatnya.





Oleh: NAIMAH SHAARI
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger