Latest Post :
Home » , , » Tasha Shila Usung Trofi

Tasha Shila Usung Trofi

{[['']]}

MINGGU lalu, teman Diva yang jadi 'duta' pusat beli-belah popular dekat Bukit Bintang ada hubungi Diva untuk sampaikan cerita. Nak usik-usik sikit katanya. Maka, teman Diva yang bernama Ashrafina Paviliona Lewis itu pun mulalah berceloteh.

"Kisahnya, si Tasha Shila ni dilihat datang ke Pavilion dengan seorang yang berpangkat. Entahlah pangkat Datuk ke, Tan Sri ke... Tapi memang kalau ke situ, dengan lelaki itulah dia akan membeli-belah," ujarnya yang kenal setiap petugas kedai di situ.

Jadi apa salahnya? Para petugas butik kat Pavilion pun ramai yang tahu itulah tempat kegemaran Tasha bersantai bersama kenalan dan rakan-rakannya.



"Situasinya macam ni. Tasha ke situ untuk bertemu kawan-kawannyaa. Bila berjumpa, tiba-tiba dikeluarkan trofi kemenangan Anugerah Bintang Popular (ABP) 2011 dari dalam begnya untuk ditayang pada kawan-kawan.

"Bukan main seronok agaknya usung trofi ke mana-mana. Mungkin tak puas letak di rumah, sanggup pula dibawa dalam beg ke pusat beli-belah. Memang hebat baginya kemenangan tersebut," ujar Ashrafina yang sarkastik tapi yakin Aaron Aziz yang menang besar pada malam itu pun tak usung trofi ke tempat awam macam Tasha.

Dimaklumkan juga, sehari sebelum ke majlis Anugerah Bintang Popular (ABP) 2011, Tasha ada datang ke butik Zenotti dengan lelaki yang sudah berkahwin itu untuk beli kasut. Nasib baik menang anugerah, dapat juga tayang kasut baharu tu agaknya!

"Untung sungguh Tasha. Orang kedai memberitahu, bila nak beli barang, 'Datuk' tu mesti ada," kata Ashrafina yang sedih kerana tiada sesiapapun yang menajanya membeli-belah.

Kredit: Sumber
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger