Latest Post :
Home » , , » Johan Raja Lawak Tolak Tawaran Berlakon Kerana Kesuntukan Masa

Johan Raja Lawak Tolak Tawaran Berlakon Kerana Kesuntukan Masa

{[['']]}
   Johan mahu lebih banyak menghabiskan masa bersama keluarga.

PETALING JAYA: Penyampai radio Era FM, Johan (Raja Lawak) menjelaskan terpaksa menolak tawaran berlakon drama dan filem kerana kesuntukan masa selain mahu memberi tumpuan kepada keluarga.

Johan berkata, dia bukannya sombong ataupun memilih tetapi bimbang tidak dapat melunaskan semua tanggungjawab terhadap tawaran yang diberikan.

"Alhamdulillahlah tawaran berlakon yang datang memang banyak tetapi kekangan masa sebagai penyampai radio telah membuatkan saya terpaksa menolak kerana bimbang tidak dapat memberikan komitmen.

"Tambahan pula saya tidak mahu tamak dengan mengejar semua benda yang akhirnya akan memakan diri sendiri," ujarnya kepada mStar Online.

Bagaimanapun kata Johan, jika pihak produksi boleh bertoleransi dengan jadualnya di Era FM dia sedia untuk memberikan komitmen kepada mereka.

"Saya perlu berada di studio seawal pukul empat pagi dan jika pihak produksi boleh melepaskan saya dari lokasi pada 10 malam, saya mungkin akan lakukan kerana sekurang-kurangnya saya dapat berehat sebelum bertugas di radio," katanya.



Dalam pada itu, Johan memberitahu, waktu lapang yang dimilikinya digunakan sebaik mungkin untuk dihabiskan bersama keluarga.

Dia juga tidak mahu terlalu memikirkan soal kerja kerana merasakan keluarga adalah aset paling penting buat dirinya.

"Mungkin sebelum kahwin matlamat saya berbeza tetapi selepas mendirikan rumah tangga ia berubah. Orang yang sudah kahwin mungkin akan faham apa yang saya ingin katakan.

"Saya tidak mahu terlepas detik-detik indah bersama keluarga kerana terlalu sibuk mengejar wang ringgit," katanya.

Dalam perkembangan lain, Johan bakal muncul dengan program bual bicaranya sendiri berjudul Acaner Tu Johan? di Astro Warna.

Menerusi program itu Johan akan bergandingan dengan Didie Alias.

Oleh: MOHD AL QAYUM AZIZI
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger