Latest Post :
Home » , , » Rossa Mengaku Keberatan Untuk Membuka Tudungnya

Rossa Mengaku Keberatan Untuk Membuka Tudungnya

{[['']]}
Rossa




SEBELUM ini, penyanyi Ayat-Ayat Cinta, Rossa menarik perhatian ramai apabila sejak pulang dari menunaikan haji, penyanyi itu tampil dengan imej bertudung.

Namun,semalam penyanyi asal Indonesia itu dilihat tidak menggenakan tudung dalam satu sidang media.

Rossa mengaku keberatan untuk membuka tudungnya yang sudah dipakai sejak ke tanah suci.

Namun begitu, Rossa mengatakan dia mempunyai alasan sendiri.

"Saya ada alasan sendiri... untuk saat ini, saya ada kaitan dengan pelbagai pihak, dan pada perjanjiannya saya belum bertudung... saya belum boleh. Kalau nanti Allah menggerakkan hati orang-orang itu, saya akan pakai tudung.

"Masing-masing mempunyai keputusan sendiri, yang penting saya berkelakuan baik," katanya.

Banyak pihak yang tidak setuju dengan keputusan Rossa itu.

Namun, penyanyi itu tidak menyalahkan mana-mana pihak.

Baginya, sesiapa pun boleh menilainya.

"Itu urusan saya dengan Allah," katanya.

Meskipun sudah tidak bertudung sekarang, Rossa mengaku lebih memilih pakaian-pakaian yang tertutup.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger