Latest Post :
Home » , , » Pelakon Nazim Othman Nafi Ditaja Mak Datin

Pelakon Nazim Othman Nafi Ditaja Mak Datin

{[['']]}
Nazim Othman




Desas desus dirinya ditaja golongan VIP untuk hidup mewah masih diperkatakan orang hingga hari ini. Apatah lagi, penampilannya kini jauh berubah berbanding lima tahun lalu. Jika dulu, penampilan pelakon meningkat naik, Nazim Othman hanya sederhana, kini dia dikatakan mengamalkan cara hidup mewah dengan kelas tersendiri.

Memetik kenyataan di Harian Metro hari ini, duta produk jam tangan Ellesse ini menjelaskan dia mampu hidup selesa sekarang hasil kerja kerasnya siang dan malam. Dia juga tidak ditaja VIP, sebaliknya dia yang 'menaja' dirinya sendiri.

"Mana ada saya hidup mewah. Sejak dulu saya memang amalkan cara hidup sederhana. Selepas bergelar artis, saya sentiasa mementingkan aspek penampilan kerana sentiasa meraih perhatian orang. Dari segi imej, saya sukakan jaket kerana nampak segar. Orang nampak saya mewah mungkin kerana saya pandai menyesuaikan baju yang dipakai," katanya.



- mD
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger