Latest Post :
Home » , , , , » Rozita Che Wan Enggan Komen Isu Kahwin

Rozita Che Wan Enggan Komen Isu Kahwin

{[['']]}



22 Jan – Aktres drama "Miss Octopus", Rozita Che Wan atau lebih mesra dipanggil Che Ta enggan memberi kenyataan lanjut selepas Zain Saidin menyatakan hasrat untuk mengahwininya tahun ini.

"Itu kenyataan daripada Zain, saya tak nak komen apa-apa kerana bimbang apa yang saya katakan nanti akan buat dia kecil hati. Saya jadi serba salah dan pada masa yang sama kasihankan Zain," jelas Che Ta seperti dipetik dari Harian Metro.

Sebelum ini, peneraju utama drama "Oh My English" ini memberitahu sedia menamatkan zaman bujangnya penghujung tahun ini bersama Che Ta jika rezeki dan jodoh berpihak kepada mereka.

Walaubagaimanapun aktres kelahiran Alor Star, Kedah ini memberitahu, mengikut pemahamannya ia bukanlah dalam tempoh terdekat ini.

"Jawapan Zain itu diputar belit, membuatkan saya jadi pening kepala. Hubungan kami memang rapat dan dia seoranglah saya sedang berkawan sekarang, tetapi saya belum bersedia untuk berkahwin lagi.

"Sudah 10 tahun saya hidup solo dan terbiasa hidup sendiri. Anak-anak pun sudah besar. Saya bahagia dengan kehidupan saya sekarang. Saya bimbang bila berkahwin nanti, saya tidak dapat memikul tanggungjawab dan tidak dapat memberi komitmen sepenuhnya kepada rumah tangga.

"Zain memang menunggu detik itu, tetapi saya pula 50 - 50, ada pun tak apa, tak ada pun tak apa. Sebab itu apabila orang soal tentang nikah kahwin ini, saya hanya tersenyum sahaja," ujarnya.

Che Ta, 42, dan Zain, 29, dikatakan mula rapat selepas membintangi drama "Anissa" sebelum ini.

Terdahulu ibu tunggal kepada dua orang anak lelaki ini pernah dikaitkan dengan juara "Akademi Fantasia" musim kelapan, Shahir, aktor Beego dan beberapa orang ahli perniagaan.

Oleh Nur Safina Othman
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger