Latest Post :
Home » , , » Amy Mastura Terkejut Dengan Berita Kematian Dicky

Amy Mastura Terkejut Dengan Berita Kematian Dicky

{[['']]}
Amy akui terkejut dengan berita kematian rakan baiknya, Dicky.

PETALING JAYA: Penyanyi popular Amy Mastura terkejut apabila dimaklumkan mengenai kematian Othman Hasan atau Dicky, seorang jurusolek yang pernah bekerja dengannya sekitar tahun 90'an.

Bercakap kepada akhbar Kosmo! dia berasa sedih dengan berita sedih itu dan tidak menyangka sama sekali apabila mendapat berita bekas jurusolek rasminya itu mati dibunuh.

"Saya tidak mampu berkata apa-apa selain sangat bersedih dengan kehilangan Dicky lebih-lebih lagi kematian dalam keadaan yang sangat menyayat hati," katanya.

Dalam pada itu, Amy berkata, Dicky berkhidmat dengannya daripada tahun 1995 hingga 2004 sebelum tidak menjalinkan lagi kerjasama kerana Dicky terlibat dalam projek lain.

Bagaimanapun kata Amy, hubungan mereka masih rapat dan kali terakhir berjumpa pada tahun lalu.

Dicky telah ditemui mati dalam keadaan tangan dan kakinya terikat oleh abangnya, Mohammed Yusof Hasan, 54, pada jam 8 malam Selasa iaitu dipercayai 24 jam selepas kematiannya.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Polis Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Kanan Datuk Ku Chin Wah ketika ditemui berkata, polis kini sedang mencari seorang lelaki yang merupakan kenalan mangsa kerana tiada tanda-tanda pintu rumah mangsa itu dipecah masuk.

Beliau tidak menolak kemungkinan orang yang dicari polis itu adalah seorang yang sangat rapat dengan mangsa dan dikenali mangsa.

Mangsa dipercayai mati akibat kelemasan selepas mulutnya disumbat dengan secebis pakaian.

Turut ditemui di tempat kejadian adalah kondom yang telah diguna dan mangsa dipercayai telah melakukan hubungan seks sebelum dibunuh.

Siasatan awal mendapati, komputer riba dan telefon bimbit mangsa telah hilang.
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger