Latest Post :
Home » , , , , » Ana Dahlia Tidak Mahu Rujuk Kembali Dengan Chef Riz

Ana Dahlia Tidak Mahu Rujuk Kembali Dengan Chef Riz

{[['']]}
 Ana Dahlia

  

KUALA LUMPUR – Kurang dari setahun bergelar isteri, pelakon wanita yang berbakat, Ana Dahlia tidak mempunyai hasrat untuk berbaik atau kembali kepada bekas suaminya, Chef Riz.

Seakan-akan fobia dalam melayari bahtera rumah tangga, Ana berfikir tidak mungkin untuk mereka berdua kembali hidup bersama kerana ingin terus maju ke hadapan dalam mencorakkan kerjaya seninya.

Namun, sekiranya sudah tertulis takdir Tuhan untuk dia kembali berbaik dengan anak lelaki Che Wan itu, Ana tidak mampu untuk menolak ketentuan Tuhan.


Chef Riz 


“Namun, untuk bersama dengan Riz semula, mungkin tidak. Tapi, jika Tuhan dah tentukan kami berbaik balik dan memang sudah tertulis jodoh antara kami berdua, saya akan terima.

“Cuma buat masa ini, mungkin tidak rasanya. Saya berazam untuk tahun baru 2013 ini, harap benda yang lebih baik berlaku dalam hidup dan juga karier seni saya,” kata Ana yang dipetik dari laporan portal Gua.com.

Bercerita sewaktu hakim meluluskan prosedur cerai antara mereka berdua, Ana mengakui perasaannya terlalu sedih dan sebak.

Ana berkata, dia kesal kerana manusia tidak pernah berusaha untuk menyayangi insan yang hadir dalam hidup mereka tetapi menyesal setelah insan tersebut hilang.

Kata-kata Ana itu seperti ditujukan kepada Chef Riz walaupun kenyataan itu dibuat secara terbuka dan tidak menjurus kepada individu tertentu.

“Saya rasa sebak, tak tahu nak gambarkan perasaan waktu itu macam mana. Cuma saya sedih kenapa manusia tidak belajar sebelum sesuatu terjadi, kenapa baru nak sayang bila dah tawar hati dan kenapa dari awal tak cuba sebaik mungkin dalam mengekalkan perhubungan.

“Apapun, semua ini ketentuan serta Qada dan Qadar dari Tuhan dan saya terima dengan redha. Apa yang berlaku saya jadikan tauladan. Saya anggap ini dugaan dari Tuhan,” katanya.

Oleh: NAIMAH SHAARI
Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Gosip Terkini - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger